اطلاعیه شماره ۷ ستاد انتخابات کشور | تصویر برداری از آرا ممنوع است تاکید وزیر خارجه هند بر اهمیت مبارزه با تروریسم برای کشورهای عضو شانگهای شهباز شریف در شانگهای: خطرات تروریستی از افغانستان نگرانی جدی ما است مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سبزوار معارفه شد (۱۴ تیر) اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور | کارت نمایندگان نامزد‌ها برای حضور در شعب اخذ رای فردا (۱۵ تیر) هم معتبر است جدیدترین نظرسنجی ایسپا در مرحله دوم ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ منتشر شد کسب رتبه چهارم خراسان‌رضوی در میزان مشارکت در انتخابات| شائبه دخالت هیئت اجرایی در انتخابات را قاطعانه رد می‌کنم + فیلم آیت‌الله علم الهدی: استمراردهنده خدمات شهید رئیسی، نامزد اصلح است + فیلم سرلشکر موسوی: مشارکت است که می‌تواند اقتدار ایران را در جهان ارتقا دهد فردای انتخابات یا فردای قیامت رهبران روسیه و چین بر اهمیت نقش سازمان همکاری شانگهای در جهان تاکید کردند در حاشیه اجلاس شانگهای، محمد مخبر با پوتین دیدار کرد + فیلم ایجاد ۱۷۰ هزار اشتغال خالص در استان، دستاورد دولت سیزدهم | ۱۰ درصد آمار مشارکت در انتخابات اخیر، از خراسان‌رضوی بود از هر ۱۰ تَن در غزه، ۹ تن دست‌کم یک‌بار آواره شده‌اند حماس در طرح پیشنهادی رژیم اشغالگر برای آتش‌بس در غزه تغییرات ایجاد کرد چه کسانی می‌توانند در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری رأی دهند؟ نتیجه انتخابات دور دوم ریاست جمهوری ۱۴۰۳ کی اعلام خواهد شد؟ مخبر: جمهوری اسلامی ایران مخالف تحریم‌های یک‌جانبه ظالمانه در حوزه انرژی است + فیلم و عکس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

واکنش وزیر کشاورزی به تخلفات سازمان تعاون روستایی| ساداتی‌نژاد: تعاون روستایی به‌دلیل رویکرد حمایتی زیان‌ده است

  • کد خبر: ۱۱۶۵۸۵
  • ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴
واکنش وزیر کشاورزی به تخلفات سازمان تعاون روستایی| ساداتی‌نژاد: تعاون روستایی به‌دلیل رویکرد حمایتی زیان‌ده است
وزیر جهاد کشاورزی در خصوص نحوه عملکرد سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدجواد ساداتی‌نژاد در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۱ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوال نماینده گناباد و بجستان در خصوص علت تخلفات گسترده مدیران سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، گفت: سوال نمایندگان از دستگاه‌های اجرایی در راستای بهبود امور است باید توضیح دهم در شرایط حساس جهانی دولت‌ها برای تامین غذا اقدامات متعددی دارند از اسفندماه سال گذشته بخش زیادی از تلاش کشور‌ها برای تامین غذا بوده است.

وی ادامه داد: تلاش دولت برای تامین امنیت غذایی با اجرایی شدن طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها و تغییر نرخ ارز صورت گرفت و برای ایجاد آرامش در حوزه غذا با وجود شرایط سخت در جهان اقداماتی انجام شد.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه سازمان تعاون روستایی از جمله سازمان‌های مهم در حوزه امنیت غذایی و تنظیم بازار است، بیان کرد: نقش حمایت از کشاورز و دامپرور به عهده این سازمان است و به قولی سازمان تجارت و بازرگانی کشور محسوب می‌شود. از سوی دیگر نگاه حمایتی به مصرف‌کنندگان محصولات کشاورزی را دارد. تمام تلاش این سازمان حمایت از کشاورز و تولیدکنندگان است و زمانی که قیمت محصول زیر قیمت تمام شده باشد خرید تضمینی، حمایتی و توافقی انجام می‌دهد تا از تولیدکننده حمایت شود.

وی افزود: اگر شرایط برای مصرف‌کننده سخت باشد و شاهد افزایش قیمت در بازار باشیم این سازمان برای تنظیم بازار و مداخله در آن اقدام می‌کند و طبیعتاً این عملیات دارای هزینه است و سازمان‌هایی که نقش حمایتی و تنظیم‌گری دارند زیان‌ده می‌شوند.

ساداتی‌نژاد با بیان اینکه این سازمان در کنار کشاورز قرار دارد، بیان کرد: اخیرا شاهد مازاد تولید در بازار بودیم که اگر این مازاد جمع نمی‌شد منجر به حذف تولید، تولیدکننده می‌شدیم، از این رو سازمان تعاونی روستایی نقش زیادی در حمایت از تولید دارد و با شفافیت باید کار خود را ادامه دهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->